DOPRAVNÉ A BALNÉ

Fungujeme jako e-shop, ale také jako web pro zakázkovou výrobu reproboxů. Proto naše dopravné a balné je více rozčleněno a to především díky velice rozdílným hmotnostem. Přesto se snažíme poskytnout nízkou cenu za poštovné. Při velkých zakázkách je dopravné řešeno individuálně. Jakého dopravce si zvolíte je jen na Vás.

 

Doprava Uloženka

InTime do 30kg

InTime do 90kg

Doprava Česká pošta

Doprava DPD

Doprava DPD

 

Ceny platí pro objednání zboží z eshopu i pro objednání zakázkové výroby a to při platbě bankovním převodem. Cena obsahuje dopravné a balné. Máte zájem o dobírku? Tak ta je zpoplatněna 35,-.

Dobírka

 

Máte v plánu u nás vytvořit větší objednávku? Odměníme Vás za to! Kromě menšího dárečku získáte od nás také dopravné a balné zcela zdarma!

!!! Doprava zdarma PLATÍ POUZE PRO OBJEDNÁVKY Z ESHOPU. Pro zakázkovou výrobu je platný pouze ceník výše !!!

 

 Doprava na ozvučnice zdarma

Doprava na reproboxy zdarma

 

 

PLATBA ZA OBJEDNÁVKU

Máme pro Vás připravené dva typy platby. Konečná cena dopravy uvedená výše je účtována při platbě bankovním převodem na náš účet. Jak tuto platbu provést zjistíte níže. Druhá varianta dobírka je pro někoho pohodlnější, avšak je účtován poplatek 35,-. Jakou variantu si vyberete?

Bankovní převod

Celou částku zašlete převodem na náš bankovní účet. Po objednání Vám do emailu přijde faktura se splatnosti 14 dní. Faktura obsahuje celkovou částku k zaplacení a bankovní údaje. Zásilku odešleme ihned po přijetí částky, což je maximálně 2 pracovní dny. Celkovou částku zašlete na:

Bankovní účet: 2401048194   |   Kód banky: 2010   |   Banka: Fio banka

Dobírka

Zaplaťte v hotovosti až při osobním převzetí zboží od přepravce. Celková částka je však navýšena o poplatek za dobírku, který činí 35,-. Rychlé a jednoduché.

 

Online platby kartou přes platební brány nejsou v tuto chvíli možné provést.


 

Při zasílání zboží se snažíme o maximální zabezpečení proti poškození. I tak se může stát, že zboží bude poškozeno při přepravě. Zákazník při předání musí:

  1. Prohlédnout balík, zda-li zboží má nepoškozený obal
  2. Má-li zboží poškozený obal, vyplnit s přepravcem formulář o poškození zásilky
  3. Balík si převzít buďto se záznamem poškození u dopravce, nebo balík vrátit
  4. V tom případě nás ihned kontaktujte na naší e-mailovou adresu, či telefonní kontakt

 

Bude-li poškozený balík převzat, ztrácí zákazník nárok na reklamaci, či vrácení zboží z důvodu poškození zboží přepravou.

Bude-li v balíku chybět nějaký díl, či příslušenství, kontaktujte nás prosím.

 


( ceník platný od 1.11.2016 - při opravdu velkých objednávkách individuální cena dopravy )